Ont det gör ont, men det går.

Det var kul att rida idag! Vi red utan stigbyglar och när vi galopperade i slutet tappade jag balasen och ramlade av.  Jag fick ont i ryggen och i vänster ben, men annars gick det bra. Jag kände att jag höll på att ramla av så jag försökte att hålla mig kvar, men det gick inte. Sedan bara föll jag. Det känns alltid som att man faller längre än man egenligen gör och när jag landade låg jag bara kvar på backen. Både för att jag hade ont och för att jag blev rädd och chockad. Ridinstruktören och en lärare från skolan kom fram och kollade att jag var okej och då började jag gråta. Om jag hade varit själv hade jag bara bitit ihop och fortsatt, men när folk kommer och liksom visar att de bryr sig och frågar hur man mår osv och man känner sig helt skakig... då bara brister det.

Ikväll blir det en pluggkväll för mig. Ska plugga lite engelska eftersom vi har prov imorgon. Och så känns det som en bra idé att plugga ARL. Usch vad jobbigt. För alla som undrar så är det sida 24-44 som vi har prov på! Kapitel 1!

Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men precis så är det för mig också! ;) att när man gör illa sig eller liknande och så är det någon som kommer eller visar att dom bryr sig, då kommer tårarna! ;) puss på dig<3

2008-10-09 @ 17:56:17
URL: http://joohannas.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Men du klarade dig i alla fall, det är vi alla glada över :D

Det var svårt att rida utan stigbyglar faktiskt, kändes konstigt att rida i sadel med utan stigbyglar. Liksom halvt ;)

2008-10-09 @ 22:18:03
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0