Jag är beroende av min telefon.

Igår köpte jag två t-shirtar, en tunika, en huvtröja, underkläder, tights, två par vantar, en parfym och en mascara. Men jag var rätt billig ändå, för jag tror inte att det kostade mycket mer än 1000. Gode duktigt? Det var grymt kul att träffa Linnea! Hon är så söt och gullig och snäll och bäst :)

Men vet ni vad som hände? Jag tappade min telefon på bussen och var utan den hela dagen och jag visste inte om den var på bussen eller om den var nån annanstans. Jag höll på att få panik! Men sen när jag gick på bussen igen på vägen hem frågade jag busschauffören om han hade hittat en mobiltelefon och då hade han det. Han sa att han hade pratat med min pojkvän som hade pratat med min mamma och fixat så att någon skulle hämta min telefon på busstationen. Linus hade tydligen ringt mig en massa gånger och undrade varför jag itte svarade. Så fort jag fick tillbaka min telefon ringde jag till Linus, till mamma och sedan till Linus igen. Jag kände mig helt skakig och otroligt lättad när jag fick tillbaka min telefon, för jag trodde att den kanske var borta för all framtid.

När jag kom hem var jag med Linus hela kvällen. Först var vi hemma hos honom och han försökte lära mig att se på hockey, haha. Luleå och Skellefteå spelade och vi såg första perioden (heter det så? :S). Sen for vi hem till mig och brorsan och Jasmine var också här. Det var roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0