Den nya träningsformen

Jag har träningsvärk i magen, vilket känns lite konstig eftersom jag inte har tränat magen på sista tiden. Det gör ont när jag nyser och jag har kommit på att jag kanske har fått träningsvärk för att jag har nyst så mycket? Haha, det låter helt sjukt, men jag nyser verkligen massor så det är inte omöjligt. När man nyser så drar ju musklerna i magen ihop sig. Om jag är förkyld i ett par veckor till kanske jag får hur vältränad mage som helst? Haha, vilken träningsform. Var hemma och nys en massa så får du gratis träning ;)

Om jag hade varit frisk så skulle jag ha varit på badhuset nu och simmat med Rebecca. Men vi kanske kan simma nån gång under lovet om badhuset har öppet då, för det är grymt härligt att simma!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tycker vi ska simma under lovet någon dag, då kanske vi kan fara tidigare till och med :) Men bara om du är frisk. Krya på dig!

2008-10-23 @ 19:05:03
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0