The weekend

Uppdateringen i helgen har inte varit bra. Jag vet. Men jag har helt enkelt haft fullt upp! Igår var jag på folkan på KRIK hela dagen. Jag dansade streetdance. Det är sjukt kul att dansa! Det var dock lite för svårt. Jag tycker om när man får lite utmaning, men jag tycker att det hade varit bättre med en lättre låt med tanke på att vi bara hade några timmar på oss att lära oss den.

På kvällen var vi på efs. Jag och Linus spelade pingis med Erika och David. Det var kul, men jag måste erkänna att pingis inte är min starkaste sida. Linus och David var ju helt bra på att spela och jag och Erika var väl kanske lite mindre bra. Speciellt jag. Men det är kul ändå!

Sedan for vi hem till mig och bakade kladdkaka, spelade kort, såg på film, osv. Myskväll!!

Imorse pluggade jag. Det kommer att bli en del pluggande i veckan eftersom jag har ett prov i veckan och ett nästa vecka. Känns inte så peppande, men med tanke på hur lite prov vi har nu jämfört med högstadiet så är det faktiskt lugnt. Vi har inte haft något prov den här terminen!

Sedan övade jag  och Emmy på våra låtar. Efter det for jag hem och åt och sen for vi till vidsel och sjöng. Det gick väl sådär att sjunga. Ganska bra i alla fall, men en del falska toner och lite felspelande på pianot. Och sladden till min mikrofon lossnade, vilket inte var så lyckat, men som tur var så hände det under ett mellanspel.

När jag kom hem städade jag i mitt rum. Jag har dammsugat och bytt sängklader osv. Tänkte dammtorka också, men jag ska göra det någon annan dag för min energi är inte på topp nu på kvällen. Jag måste städa min garderob också. Den är verkligen en katastrof just nu. Inte bra! Ska ta mig tid till att städa där nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0