What a wonder you are

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag och Lina busade en massa. Haha, jag älskar min lillasyster! Hon är så otroligt söt och snäll och bäst! Och eftersom mamma har varit i Härnösand i helgen så blir jag automatiskt som Linas nya mamma. Haha, helt gulligt!

Sedan for jag hem till Linus. Hans mamma var borta så vi skulle ta hand om Charlie. När han hade lagt sig såg vi på en film och jag hade världens gulligaste katt i knät :)





Idag ska jag fara med några till boden. Vi ska bada, äta å vara hos Cissi. Det blir nog jättekul! DOck gick jag upp en timme för tidigt för jag glömde bort att man får ställa tillbaka klockan en timme. Men men, då har jag ju mer tid på mig! Tycker om att inte behöva stressa.. Och så har jag insett att det är lov imorgon. Det känns som att det är skola då, men vi är lediga! Wiieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0