Bara musiklektioner

Jag var lite dålig på att uppdatera här igår. Hade helt enkelt inte tid! Jag var med Erik hela kvällen. Vi var i kyrkan och spelade orgel, vilket jag inte är så bra på, men jag försöker lära mig basklav så att jag kan spela alla basnoter med fötterna. Skulle vara kul!
När vi hade spelat klart for vi till KP och hyrde Definitly Maybe. Det var en romantisk komedi och jag gillar ju såna filmer så jag tyckte att den var riktigt bra! Det var en jättegullig liten flicka med i filmen, haha. Det var hon som spelade huvudrollen i Little Miss Sunshine. Helt söt! Hon förklarade för sin pappa att han inte var lycklig och fick honom att berätta om typ hela sitt liv.

Idag har jag bara musiklektioner! Egentligen ska vi ha idrott också på onsdagar, men Poe är på fjällvandring nu så vi har ingen idrott i veckan. Jag ska ha årets första pianolektion i år och jag hoppas att jag får spela roligare låtar i år. Under sommaren har jag inte spelat nå mycket, bara enkelt popkomp när jag sjunger.

(Det här med kategorier är ju lite svårt ibland. Som nu när jag har skrivit om både musik och film. Men det får bli i musikkategorin!)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Alltså, hur får man ett inlägg i en annan kategori än standard-kategorin ? :o

2008-09-03 @ 16:58:41
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0