Chill!

Pluggandet idag gick rätt bra. Men ändå segt. När jag blev klar med franskan orkade jag inte börja med matten direkt, utan låg i badkaret i typ en halvtimme istället. Mycket trevligare än matten måste jag säga. Men jag lyckades faktiskt jobba ett par sidor i matteboken och nu är jag snart klar. Men det känns som att det kommer bli pluggande för mig på måndagkväll också eftersom jag inte ens har börjat med mitt arbete på kulturhistorian.

För övrigt har det varit en väldigt lugn dag. Brorsan har haft sin flickvän här och hon är jättegullig och trevlig. Jag har dock inte pratat så mycket med dem idag för dom verkar vilja vara ifred. Hmm. Men igår spelade jag och Linus spel med dem osv och det var kul!

Ikväll ska jag vara med Christoffer. Det var grymt längesen! Han ska komma hit när han har ätit och vi ska väl se på nån film eller nåt tror jag. Bara chilla!


Snart kommer Chris hit!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi har samma färg på väggarna! :D

2008-09-20 @ 18:28:08
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0