En ängel

Jag har bestämt mig för att jag vill ha långt hår och därför plattar jag det nästan aldrig längre. Jag har nämligen kommit fram till att plattången sliter otroligt mycket på håret och om jag itne plattar det så blir det itne lika nött och då behöver jag itne klippa det lika mycket. Det borde jag ha räknat ut för längesen, men jag vägrade helt enkelt att inse det eftersom jag alltid har velat ha platt hår. Nu när jag har börjat ha det naturligt och lockigt får jag en massa komplimanger från alla. Det är jättemånga som säger att mina lockar är fina och att de önskar att de hade mitt hår. Även om jag itne kan hålla med dem så känns det i alla fall inte lika hemskt att dissa plattången längre. Jag har fått höra att jag passar bäst i blont också. Och i helgen var det en som sa att jag såg ut som en ängel med mina blonda lockar. Haha, helt gulligt sagt ju!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra! :) Du är jättefin i lockar! :D (i platt också för den delen)

2008-09-16 @ 16:21:02
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0