En bra dag!

Jag har haft en bra dag idag! Jag brukar aldrig vakna före mitt larm ringer men idag gjorde jag det. Vet ni hur härligt det kändes? Man blir liksom piggare om man vaknar av sig själv. Det andra ord fanns det bra förutsättningar för att hela dagen skulle bli roligare.
Första lektionen hade vi franska och jag blev glad över att den där afrikanska mannen som pratar flytande franska inte var med. Man fattar verkligen inte vad han säger. Visserligen tror jag att vi kan lära oss rätt mycket av honom, men det kändes bra att bara ha Katarina som lärare idag.
Efter lunchen for jag till gymemt och där var det fullt av folk. Ett tag verkade det skom att hela media var där. En del maskiner var alltså upptagna så jag körde inte riktigt alla som jag brukar eftersom jag itne orkade vänta. Haha, jag är lite lat ibland. Men det är alltid härligt att träna!
Sedan hade vi matte och eftersom jag förstår det vi håller på med nu så är det också kul! Matte är jobbigt när man inte har någon aning om vad man gör, men annars tycker jag faktiskt att det är helt okej.
Efter matten hade vi engelska och jag gillar engelska! Speciellt när vi gör grejer som man förstår sig på. Idag tränade vi på relativa pronomen på Read&Log On. Jag tycker om det programmet för det är lätt och roligt.
Sedan skulle vi ha haft historia men Tommy skulle på nå möte så lektionen blev inställd. Jag hade inte haft något emot att  ha den lektionen, men det var faktiskt grmt skönt att få sluta vid tre. En timme är ganksa stor skillnad ibland!

Nu ska jag sjunga singstar. Vi har en massa nya skivor! Helt roligt, så puss på det!


PUSS! Det känns inte som att något kan förstöra mitt braiga humör idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0