Goodnight Sweetheart

Det var itne så mycket folk på kören idag. Det var väl ungefär 10 killar och jag, Hanna och Elisabeth. Haha, tre tjejer varav tre är sopraner. Men ändå sa Sofia att vi hördes mer än killarna där ett tag. Vi skulle sjunga "Goodnight sweetheart" och den hade en sopran-, alt- och tenorstämma. Jag hoppade över till altstämman så att nån skulel sjunga den. Det gick väl sådär. Inte så lätt när man är själv på en stämma och hela kören sjunger nåt annat! Men när jag hade lärt mig stämman ordentligt var det ju lite lättare. Hoppas att det kommer fler tjejer nästa vecka!

Ikväll ska jag plugga och vara med Johanna. Vi ska springa! Måste ju öva inför coopertestet som ska göras snart. Sen ska jag plugga en massa. Fattar inte hur jag kan ha så mycket läxor och skolarbete att göra redan. Det har ju bara gått en vecka! Men det är inga stora grejer, utan mest små läxor. Började öva på min sångläxa idag. Det är en fin låt som heter "Vänner".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0