Grönt, rosa och blått



Så här snygga slingor har jag i håret idag. Det var Ida, Miriam och Caroline som gjorde dem med såna där överstrykningspennor. Vad tycker ni? Jag kanske borde ha så här jämt? Dock kollade alla i skolan på mig som om jag inte var riktigt klok. Men det är jag ju inte heller, så det är chill. Man kan ju itne se ut som alla andra jämt! Det är ju bara tråkigt ;) Nu hoppas jag att färgen ska gå ut när jag tvättar håret ikväll. Men det borde den ju göra. Men om den inte gör det så bryr jag mig inte så mycket för jag ska snart skaffa en ny hårfärg.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du lyste iaf upp tillvaron!

2008-09-30 @ 20:06:26
URL: http://haaanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0