Hälsotips ;P

Jag tänkte ge alla som är sjuka ett ltiet tips på vad man kan göra. Ät kladdkaka och glass och bada! Man kan liksom inte vara hemma och sjuk utan att äta glass. Det hör till! Man blir visserligen inte så mycket friskare, men det är gott och det kan faktiskt få dig på bättre humör. Om inte annat så blir man i alla fall piggare.
Och bada! Fyll badkaret med varmt vatten och en massa badskum. Det är faktiskt bevisat att bad är bra för hälsan. Hur vetenskapligt det är har jag ingen aning om, men jag tycker i alla fall att man blir mycket mindre stressad om man badar. Förut badade jag ofta, men nu har jag inte haft lika mycket tid. när jag är hemma och sjuk har jag ingenting att göra och då passar det ju perfekt att bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0