Inte allergisk!

Det har visat sig att jag inte är vattenallergisk utan bara förkyld. Haha, känns både bra och dåligt. Det passar verkligen inte att vara förkyld nu, men jag är i alla fall inte allergisk mot att duscha och bada och det är ju väldigt tur. Jag skippade badet igår och det känns faktiskt riktgit smart eftersom jag är tillräckligt förkyld redan och om jag hade badat så hade det nog blivit en miljard gånger värre.

Idag kommer världens bästa Linnea hit! Ska bli grymt kul! Hon ska stanna här hela helgen och vi ska hitta på en massa roligt. Ikväll ska vi fara ut å äta med en massa folk och sedan ska alla fara till folkan och baka och typ se film å så. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0