Inte världens bästa

Jag överlevde dagen men jag trodde helt seriöst att jag skulle somna på svenskan. Inatt ska jag sova så mycket som möjligt! Ska försöka lägga mig tidigt och sova så länge jag hinner på morgonen. Jag måste sova mycket så att jag inte blir sjuk! Usch, jag hatar det här. Jag har inte haft världens bästa dag direkt.

Jag och Johanna har varit ute och gått. Det är alltid så härligt att promenera. Skulle kunna göra det jämt! Eller nästan iaf. Och extra mysigt blir det ju när man går med nån! Vi gick till skolan och tänkte gunga i den nya gungan där, men den var upptagen så vi satt och pratade och väntade men efter ett tag gav vi upp och gick vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0