Jag har skurit mig!

Det gick rätt bra att springa, men vi blev trötta lite för snabbt. Vi tog oss i alla fall runt på drygt en kvart. Det hade kunnat gå snabbare, men vi gick en massa också. Men vi får väl träna mer så att vi klarar det snart! Men det är i alla fall grymt härligt!

När jag duschade lyckades jag skära mig på rakhyveln. Man ska inte vara stressad när man rakar benen! Jag lyckades få upp ett gammal sår så det blödde en hel del! Trots att jag tryckte med ett papper mot såret så blödde det i typ 10 minuter. Jag måste lära mig att bli mer försiktig!  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Emma, till och med pappa tyckte vi var snabba! Eller bra för att vara vi! och om jag skulle ha sprungit det själv så skulle jag inte ha sprungit så där mkt! :P vi var helt emkelt bra (men vi kan bli bättre!) :D

2008-09-02 @ 12:39:14
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0