Min dag!

Det gick rätt bra i skolan idag. På idrotten hade vi orientering och man fick åka inlines om man ville så jag gjorde det. Jag åkte med Johanna och Carolin och vi hittade fler kontroller än dom andra trots att dom började före oss. Tyckte att det var rätt bra gjort! I slutet fick jag in en sten mellan sista hjulet och bromsen och vi fick inte ut den så jag blev tvungen att åka på en fot eftersom hjulen hakade upp sig p.g.a stenen. Tur att Jo och Carro var snälla och drog mig, haha!

På samhällslektionen idag gjorde jag itne så mycket. Vi ska redovisa om liberalism på måndag och jag har skrivit klart det jag ska prata om. Jag övar hellre på texten hemma än på skolan eftersom jag tycker att det är lättare att koncentrera sig hemma. ¨

Ikväll ska jag umgås med Linus! Det blir nog jättekul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0