Mobilen tjorvar och jag blir sur

Ikväll kommer några från gänget hit. Vet inte riktigt vilka som kommer men det blir nog mestadels killar eftersom alla 93:or är i piteå på återträff för konfan. Men om jag har tur så kommer det någon tjtj också så att jag itne blir helt ensam. Jag kan ju få killbaciller då! :O Nää, men det är nog lugnt. Det brukar alltid vara kul att träffa dem!

Min mobil har damp och snart blir jag galen på den! Den liksom stänger av sig själv och när den startar står det "Söker" eller "SIM inaktivt". Sedan stänger den av sig själv igen och gör samma sak några gånger till. Det kan ta flera minuter ibland! Väldigt irriterande. Speciellt när jag har fått två sms som jag itne kan svara på för att mobilen bara tjorvar. Inte något jag uppskattar direkt. Måste lämna in telefonen snart!


En sån här telefon har jag. Köpte den i somras och den har redan blivit knäpp! Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0