Onsdag ;)

Det var en rolig dag i skolan idag! En massa musik hela tiden! Ensemble är nog en av de roligaste kurserna som jag läser. Alla musik-esteter och kulturare spelar tillsammans. Jag brukar mest spela piano eller sjunga för det tycker jag är roligast. Hade även min första pianolektion för den är terminen. Det känns som att det här året kommer att bli roligare! Jag kan betydligt mer än för ett år sedan så det kan ju vara därför ;)

Efter skolan följde Linus med mig hem. Vi pratade en massa, lyssnade på musik, såg på en film (men vi pratade så mycket så vi hängde inte riktigt med i filmen, haha ^^) osv. Och så gick vi hem till honom så jag fick se hur han bodde. Hans lillebror är jättesöt! Han går i samma klass som Lina och dom har tydligen varit tillsammans! Hur gulligt är inte det? ;)

Nu ska jag se på IDOL! Hoppas att den nya juryn är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0