Planering för fullt!

Baslektionen gick bra! Jag kanske kan lyckas bli bra på att spela? Man kan ju i alla fall hoppas. Men man blir ju inte bättre om man inte övar, så jag ska verkligen försöka öva oftare nu. Jag ska bli världens bästa basist! Det du ;)

Jag hade en håltimme och då blev det ltie shopping på byn för min del. Köpte hårfärg för jag tänkte göra slingor imorgon och så köpte jag en amlanacka på kontorsteknik. Jag brukar skaffa en ny varje år och jag säger alltid att jag ska skriva upp allt jag ska göra så att jag inte glömmer något, men av någon anledning slutar jag skriva upp saker efter ungefär en månad. Men i år blir det skärpning! Nu ska jag vara duktig på att planera. Det blir så mycket att komma ihåg allt som ska göras. Det går liksom inte. Ibland skriver jag upp grejer i mobilen för det är ju rätt så praktiskt eftersom jag alltid har mobilen på mig (ironiskt nog så har jag inte det just nu, men jag brukar ha det! Jag lovar!) men en almanacka kanske gör så att jag har ännu bättre koll? Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0