PS. I love you

Jag har nyss sett på en film, PS. I love you. Den handlar om Holly och Gerry som har varit gifta i nio år. Gerry för av en tumör och Holly blir änka när hon bara är 30 år. Hon förstår itne hur hon någonsin ska kunna gå vidare efter det. Hon har inte någon lisvgläjde kvar. På sin 30-årsdag får hon ett brev. Från Gerry. Han skrev brev till henne innan han dog och hon får dem lite då och då. Han vill hjälpa henne att börja leva igen. Han vill att hon ska vara lycklig.
Allting var så fint. Jag vet inte om jag själv skulle klara av det som Holly fick gå igenom. Att förlora någon som står en nära är nog det värsta som kan hända!


PS. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0