Skola igen!

Idag blir det skola igen! Vet ni, det är grymt tråkigt att vara hemma och sjuk för man har ju ingenting att göra. Jag saknar alla kompisarna från skolan även om jag bara är hemma en dag. Sjukt va? Tur att det finns telefoner och msn!

Jag har sånglektion idag, vilket kan bli lite spännande med tanke på att jag inte har övat så mycket på min läxa. Jag får väl helt enkelt skylla på att jag har varit sjuk. Jag försökte sjunga igår men det gick inget vidare eftersom rösten skar sig hela tiden. Men men, det finns inget man kan göra åt det, bara hoppas att det går bra idag!



Bilden är från förra hösten, haha ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till! :)

2008-09-11 @ 10:08:58
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0