Träning idag!

Godmorgon! Nu ska jag fara till gymmet och träna. Det har blivit svårt att passa in träningar i veckan för jag har varit så upptagen. Jag var på gymmet i tisdags också, så det blir i alla fall två gånger den här veckan. Och det är ju bättre än ingen alls.

Jag slutar ett idag! Vet ni hur underbart det känns? Jag ska jobba hemma på historian och kulturhistorian, så jag har bara engelska och baslektion idag. Och om Magnus är sjuk så har jag bara engelska. Fast jag vill spela bas! Det är jättekul!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är Magnus sjuk? :o Jag såg honom på skolan igår ^.^ Men det vore ju skönt att sluta efter engelskan ;)

2008-09-19 @ 08:39:43
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0