Hur ser framtiden ut?

Det har varit en väldigt lugn dag idag! På förmiddagen gjorde jag i princip ingenting. Jag och Erika tänkte fara till efs och sjunga och spela lite. När vi kom dit var Kågge, Oscar, Viktor, Isak, Kajsa, Ida och Ellen där och övade så vi lyssnade ett tag på dom innan vi sjöng ett par låtar.

Sedan for jag på dansträning. Det är grymt kul att dansa! Och det går faktiskt bättre och bättre för varje gång. Kanske för att jag lär mig? Hmm. Smart jag är!

Efter dansen kom Johanna och Christoffer hit och vi typ bara pratade en massa och ALLT MÖJLIGT. Det är faktiskt bra att prata om sånt som man inte pratar om varje dag. Vi har för det mesta rätt lika åsikter, men ibland tycker vi helt annorlunda om en del saker. Det är ganska intressant! Vi har väldigt olika framtidsplaner osv, men jag hoppas verklgien att vi fortfarande kommer att umgås, även om vi bor på olika ställen och håller på med helt skilda saker. Det är väldigt svårt att tänka sig hur det kommer att vara i framtiden. Jag har ingen aning om hur mitt liv kommer att se ut på tio år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0