Hur många nycklar?

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Fyra ^^ Till skåpet, cykeln, moppen och en till som jag inte riktgit vet ;P

Vilken svordom använder du mest? Jag försöker att vara duktigt och svära så lite som möjligt

Äger du en iPod? Nää, men jag måste skaffa. Min mobil bara dampar och ljudet är sämst!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Åtta.

Hur många resväskor äger du? Ingen. Men jag har 34 handväskor ^^

Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast konsum :)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hmm, det beror på ^^

Har några av dina vänner barn? Nää. Men en har gjort abort..

Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, japp!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En nightwish-skiva som jag fick låna av Linus :)

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Tycker inte om mjölk ^^ Men varm choklad kan vara gott på vintern!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ojaa :) FOlk berättar ofta hemligheter för mig. Jag antar att det är bra för det betyder ju att de litar på mig :)

Vad åt du till middag? Kött och pommes :) Det är typ standard på söndagar!

Använder du huvtröjor? Jaaarå, det är mysigt :)

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Hmm.. vet itne?

Vem var den sista som ringde dig? Linus :)

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag åker allt möjligt! Men aldrig fritt fall!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  Det gör dom säkert! Men vet ni? Jag orkar liksom inte bry mig. Folk får väl säga vad dom vill :)

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0929

Tittade du på tecknat när du var liten? Älska disney!

Hur många syskon har du? Tre

Är du blyg inför det motsatta könet? Njaaee. Det beror som på. Jag är rätt blyg inför alla nya människor!

Äger du några band- t-shirts? Nää, faktiskt inte :O

När flög du senast? Hem från grekland

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Sju

Pratar du några andra språk? Engelska och lite franska :)

Diskar du din egen disk? Diskmasiken gör det;)

Har du gråtit offentligt? Förmodligen?

Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid, det skulle jag aldrig orka ;)

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Vet inte om jag vågar tatuera mig! Men kanske! Har ju redan piercing i naveln och det räcker :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det spelar ingen roll :)

Har du någonsin varit på Jamaica? Niiix

Vad har du med dig in på bion? Kompis/kompisar :)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ensemble och kör är det roligaste ^^

Gillar du att flyga flygplan? Hmm.. Det är både kul, läskigt och jobbigt!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll, glad, trevlig och gärna gemensamma intressen :) Haha, åååh, det är typ det som alla svarar!

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Om jag blev attraherad av honom så kan ju inte jag ha tyckt att han var oattraktiv? Eller hur?

När sov du senast på golvet? Vet inte.. Föredrar sängen!

Vilken är din favoritdrink? Vet inte :)

Gillar du din boendesituation? Mjooo. Rätt praktiskt att bo hos föräldrarna, men jag ska flytta efter gymnasiet iaf :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4-5. Fast typ sju om jag ska vara pigg.

Äter du frukost dagligen? Japp! Jag överlever itne utan frukost!
 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland är det hur mycket som helst, men nu är det faktiskt rätt lugnt!

Vilken är din favoritfrukt? Älskar frukt! Vad jag tycker mest om varierar..

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 :D

Tror du på liv på andra planeter: Ingen aning :O brukar itne tänka på sånt.. Men nog finns det säkert!

Tror du att Gud är man eller kvinna? Vad djupa frågorna blev nu! Jag har ingen aning :O

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte .. Jag skulle heta Emma om jag blev tjej och Erik om jag blev kille. Tur att jag inte blev kille för det hade blivit lite jobbigt när en av mina bästa kompisar heter Erik!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nää, usch! Jag är höjdrädd!

Sover du på sida, mage eller rygg? Det varierar ^^ Jag rör mig massor när jag sover och vänder mig hela tiden typ.

Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas! :D

Skulle du säga att du är trendig? Hmm.. Jag älskar att shoppa men hakar inte på varendra trend utan klär mig i sånt som jag gillar :)

Tycker du att du är attraktiv? Jag trivs med mig själv och det är huvudsaken :)

Vad är du allergisk mot? Pappa!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Näärå ;)

Vad gör du om ett par år? Hmm.. Jag bor nog i umeå och pluggar där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0