Min torsdag

Idag var jag på elevrådsutbildning. Det var rätt kul! Erik blev ordförande och jag blev vice sekreterare. Vet inte riktgt vad jag ska göra, men eftersom Erik har varit sekreterare i två år så han får väl hjälpa mig. Men jag är ju inte ordinarie sekreterare, så jag klarar mig nog.

Utbildningen var slut vid ett och efter det hade jag ett par lektioner. Jag ska läsa "Grottan" av Platon på våran redovisning om filosofer, men jag måste göra om texten en del för den är på så gammal svenska att ingen skulle fatta något. Men det blir säkert bra! Och på samhällskunskapen ska vi vara olika partier. Jag och Rebecka är vänsterpartister och så ska vi typ rösta om något.

Efter skolan for jag hem till Linus och var med honom tills mamma ringde och ville att jag skulel komma hem och äta, och sen for jag till EFS och övade på en låt med Emmy. Vi ska sjunga den femte oktober i vidsel. En av låtarna som vi ska sjunga är "White Dove" med Scorpions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0