Dålig uppdatering

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här! Jag har varit upptagen ända fram till nu. Igår kom Linnea och hon var med på min historielektion. Sedan for vi hem till mig och åt middag, kollade på youtube, pratade, spelade piano, fixade hår, osv. Efter det cyklade vi till ICA där vi skulle möta Erik. Godis och kakor inhandlades där. Vi lever ett nyttigt liv, haha!
Efter ICA for vi till ishallen där vi kollade på hockey. Linus är tränare för ett lag med fjortonåringar och jag ville se när dom tränade. Vi satt uppe i ett rum med ett par föräldrar och Erik tyckte att vi skämde ut oss totalt för vi pratade väl en aning odiskret om en massa. Men kul var det!
Sen for vi hem till mig och efter ett tag kom Linus också. Vi såg på film, spelade musik, osv. Och så spelade vi skvaller! Jag tycker att det är roligt spel för man får veta hur de andra tänker. En del frågor är svåra, en del är pinsamma och en del är mest bara allmänt konstiga. Men kul är det!
När vi hade spelat ett tag blev vi hungriga så vi gick upp och åt mackor och pratade. Trevligt! Efter det for Erik och Linus hem och då var klockan kring tre.
Jag och Linnea bäddade och gick och la oss och pratade en massa. Tjejsnack, haha. Det är alltid så mysigt att prata med någon innan man ska sova! 

Imorse vaknade vi vid halv elva och åt frukost, duschade, osv. Sedan bakade jag en långpannekaka som jag skulle ta med till Johanna senare under dagen eftersom vi skulle ha knytis och alla skulle ta mig sig fika, och Linnea satt och spelade upp en massa låtar på YouTube. Vi hittade en hel del gamla, gulliga låtar!
När vi hade ätit lunch körde vi till busstationen och Linnea åkte hem. Jag tycker att busstiderna är extremt dåliga! Det går ingen kvällsbuss på lördagar. Den senaste var tre så Linnea fick ta den och missade knytkalaset hos Johanna. Kan dom inte fixa lite bättre bussar?

När jag hade varit på busstationen for jag till Johanna. Där var Christoffer, Josefina, Cecilia och Steffe. Vi fikade och såg på en film. Mysigt! Sedan kollade jag igenom deras noter och hittade Footprints in the sand som jag bara måste lära mig så Johanna var gullig och skrev ut en sån till mig. (Skrivaren hemma hos mig fungerar inte. Eller den fungerar ungefär var tionde gång man försöker skriva ut något. Inte bra!) Sedan for jag hem och åt en macka och sedan bar det av till EFS där jag skulle vara med och servera fika. Jag och Erik var inne på kontoret och pratade en massa medan det var möte och sedan hällde vi upp kaffe och te till alla.

Imorgon ska jag sjunga på EFS klockan elva. Erik ska spela piano. Vi övade lite ikväll och jag hoppas verkligen att det ska gå bra imorgon. Jag brukar inte vara så bra på att sjugna solo eftersom jag alltid blir så nervös, men på efs är det inte så farligt. Det är liksom ett bra ställe att öva på. Jag ska lära mig att sjunga inför folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0