Det passar aldrig att vara sjuk

Nu har jag vilat ett tag och bara skrivit sms. Typ. Och Christoffer har påmint mig om en sak som inte är så bra. Vi har coopertestet imorgon och eftersom jag har ont i halsen så är det ju inte alls bra att springa. SKIT! Jag var faktiskt taggad inför cooper och nu får jag inte göra det. Jag hoppas att jag kan få springa nästa vecka istället för det skulle vara kul att veta hur lång tid det tar så att man kan förbättra sitt resultat till vårens test. Tänk att det aldrig passar att bli sjuk. Usch, så jobbigt. Jag ska försöka sova mycket inatt så att jag orkar fara till skolan imorgon. Vill inte missa något!

Jag måste bara få tacka mina underbara vänner för att ni finns! Jag tycker om er så grymt mycket och det känns så bra att ni finns där alltid när jag behöver prata. Det betyder så mycket mer än ni kan tänka er. Jag finns här för er också. Alltid. Vill att ni ska veta det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0