Varför?

Jag behöver bara få skriva av mig lite just nu. Jag vet inte vad jag tänker, vad jag känner eller någonting. Jag känner mig liksom kluven på något sätt. Förstår ni hur jag menar? På bara några minuter har allting liksom förändrats och jag har ingen aning om vad jag vill. Livet är verkligen inte lätt ibland. Jag brukar vara bra på att tänka för mycket. Kanske ska jag försöka att inte tänka överhuvudtaget? Blir det lättare då? Varför måste det vara så svårt att leva? Varför måste man drabbas av nya motgångar hela tiden? Varför kan man inte bara få vara lycklig?
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg en bok idag på bibblan som heter "Kvinnor som tänker för mycket", du borde kanske läsa den! (:

2008-09-22 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0