Vem, var, hur, varför?

Träningen idag gick riktigt bra! Det var jobbigt men kul, och det är då det känns som bäst. Efter styrketräningen cyklade jag i 30 minuter samtidigt som jag lyssnade på musik. Det är så otroligt mycket roligare att träna när man kan lyssna på musik samtidigt. Känner dock att det kan vara bra att byta musik i mobilen för jag börjar bli less på låtarna där. tror att jag ska sätta in lite Pride of lions, Lifehouse, osv. Rockballader is the shit!

Magnus var på skolan idag så jag hade baslektion. Jag och Rebecca spelade tillsammans och det var kul! Det är mycket roligare att spela med någon än att spela själv! Jag fick spela växel-nånting. Det var kul!

Efter skolan följde jag och Morgan med Linus till OK och hämtade ut ett paket. Linus hade fått ett sms om att han hade ett paket att hämta, men visste itne vad det var. Det visade sig att det var Fanta som han skulle dricka och sedan fylla i ett papper med frågor som: "Vem drack drickan?" "Vart dracks den?" "Varför drack du den?" osv. Och flaskorna såg väldigt mediciniska ut. Det såg ut som något som man skulle kunna hitta på apoteket eller nåt, men det smakade precis som vanlig fanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0