Vet ni vem som kommer idag?

Jag ska börja dagen med lite styrketräning på gymmet. Har inte tränat sedan i tisdags eftersom jag blev sjuk, så det känns som att det är dags nu. Sedan blir det skola och lektionerna som jag ska ha idag är; engelska, bas, historia och kulturhistoria. Och vill ni veta en rolig sak? Linnea kommer idag! Hon kanske ska vara med på mina två sista lektioner. Man kan ju undra vilken uppfattning hon kommer att få av våran skola då eftersom dessa två lektioner är med Tommy Berg.

Saknar dig jättemkt Linnea! Kom NUUUU! <3


Kommentarer
Postat av: Chive

Hahah nejnej det gjorde han verkligen inte, han var ju typ sämst på att sjunga :D

2008-09-12 @ 09:21:49
URL: http://fuckyouyoufuckingfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0